ဗုဒၶဂါယာသို႔ ဘုရားဖူးသြားျခင္း (၁)။

>> Thursday, May 22, 2008

“မသိၾကလတ္ ေတြးဆအပ္ ေန႔ျမတ္ခုႏွစ္ေထြ
သံ၊ ဖြား၊ ေတာ၊ ပြင့္၊ စက္ ၊ စု၊ သင့္
ရွင္ပင့္သာကီေဆြ“
သံုးလူ႕ထိပ္ထားျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေန႔ေတြကို မွတ္မိေအာင္ သီကံုးထားတဲ့ ငယ္ကတည္းက ရေနတဲ့ အလကၤာေလးရဲ႕ အစပိုင္းပါ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ တစ္ေန႔ခ်င္းစီ အတြက္ အေသးစိတ္ တစ္ပိုဒ္စီရွိပါတယ္။ အဓိေျပာခ်င္တာက ေန႔ ခုႏွစ္ေန႔နဲ႔ အဲဒီေန႔နဲ႔ ပတ္သက္ေနတဲ့ ေနရာေတြပါ။
သံ = သေႏၶယူေသာေန႔
ဖြား = ဖြားျမင္ေသာေန႕
ေတာ = ေတာထြက္ေတာ္မူေသာေန႔
ပြင့္ = ဘုရားအျဖစ္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူေသာေန႔
စက္ = ဓမၼစၾကာ တရားဦး ေဟာေတာ္မူေသာေန႔
စု = ပရိနိဗၺာန္စံေတာ္မူေသာေန႔
သင့္ = ေတေဇာဓာတ္ေလာင္ေသာေန႔
အဲဒီခုႏွစ္ေန႔ထဲမွာမွ ဖြား၊ ပြင့္၊ စက္၊ စု ေလးေန႔ ျဖစ္ေပၚခဲ့ရာ ေနရာေတြကို သံေဝဇနိယ ေလးဌာနလို႔ ေခၚပါတယ္။ ဗုဒၶဘာသာဝင္တိုင္း တေလးတျမတ္ထားၿပီး သြားခ်င္ၾကတဲ့ ေနရာေတြေပါ့။ အမ်ားအားျဖင့္ ကံမေကာင္းတတ္တဲ့ စစ္ကိုင္းသူ တစ္ေယာက္ ဒီတစ္ခါေတာ့ အရမ္းကို ကုသိုလ္ထူးစြာနဲ႔ ဗုဒၶဂါယာကို ဘုရားဖူးသြား ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ေမတၱာရွင္ရဲ႕ေျမကို ေျခခ်ရတာ အဲဒီတစ္ခ်က္တည္းနဲ႔တင္ကို အရမ္း ေက်နပ္မိပါတယ္။

ေစာေစာက ေျပာခဲ့တဲ့ သံေဝဇနိယ ေလးဌာနက ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားနဲ႕ ပတ္သတ္တဲ့ ေနရာေတြပါ။ ဘုရားရွင္က သူရွိစဥ္အခ်ိန္မွာ အင္မတန္ စည္ကားခဲ့တဲ့ အဲဒီေနရာေတြဟာ ေနာင္တခ်ိန္မွာ မစည္ပင္ေတာ့မွာကို ျမင္လို႔ သံေဝဂယူႏိုင္ေအာင္ သံေဝဇနိယေလးဌာနအျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့တာလို႔ ေျပာပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ သိၾကတာကလဲ သံေဝဇနိယေလးဌာနကိုပါ။ ေနာက္ထပ္ ဌာနေလးခု ရွိပါေသးတယ္။ အဲဒါကိုေတာ့ အဝိဇဟိတ ေလးဌာနလို႔ ေခၚပါတယ္။ အဲဒီ ေလးဌာနကေတာ့ ဒီ ဘဒၵကမၻာမွာ ပြင့္မဲ့ ဘုရားငါးဆူလံုးနဲ႔ ပတ္သက္ပါတယ္။ အဲဒီေနရာေတြကေတာ့ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္ေတာ္မူတဲ့ေနရာ၊ ဓမၼစၾကာတရားဦး ေဟာတဲ့ ေနရာ၊ သလြန္ေညာင္ေစာင္း အေျခေလးဖက္ခ်တဲ့ေနရာနဲ႔ မယ္ေတာ္နတ္သားကို တရားေဟာၿပီး ျပန္ဆင္းလာတဲ့ ေနရာေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ပြင့္ေတာ္မူၿပီးတဲ့ ဘုရားေလးဆူ (ကကုသန္၊ ေကာဏာဂုန္၊ ကႆပ၊ ေဂါတမ)လံုး အဲဒီေနရာမွာပဲ ပြင့္ေတာ္မူတယ္၊ ဓမၼစၾကာတရားဦးေဟာတယ္၊ က်ိန္းစက္ေတာ္မူတယ္၊ နတ္ျပည္က ျပန္ဆင္းလာတဲ့ အခါမွာလဲ တစ္ေနရာတည္းကိုပဲ ျပန္္ဆင္းေတာ္မူပါတယ္။ ေနာက္ပြင့္ေတာ္မူမဲ့ အရိေမေတၱယ် ဘုရားကအတြက္လဲ အဲဒီေနရာေတြပါပဲ။ စုစုေပါင္း ဌာန ရွစ္ခုေပမဲ့ ဘုရားပြင့္တဲ့ ေနရာနဲ႔၊ ဓမၼစၾကာတရားဦးေဟာတဲ့ ေနရာက ႏွစ္ခုလံုးမွာ ပါေနတဲ့ အတြက္ သြားစရာ ေျခာက္ေနရာ ရွိပါတယ္။ ခြင့္ရတဲ့ရက္နည္းတဲ့ အတြက္ ေနရာ အကုန္လံုးကိုေတာ့ မေရာက္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္ေနရာေတြဆိုတာရယ္၊ ျဖစ္ပ်က္တဲ့ အေၾကာင္း အက်ဥ္းခ်ဳပ္ရယ္ကို ေနရာအားလံုးအတြက္ ေဖာ္ျပေပးပါ့မယ္။ ေရာက္ခဲ့တဲ့ ေနရာေတြမွာေတာ့ ဓာတ္ပံုနဲ႔ တကြ တင္ျပေပးပါ့မယ္။

ဘုရားရွင္ဖြားျမင္ရာ ေနရာ (သံေဝဇနိယ ေလးဌာန)
ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားဟာ ကပိလဝတ္ျပည္နဲ႔ ေဒဝဒဟျပည္ၾကားမွာရွိတဲ့ လုဗၺိနီသာေမာ အင္ၾကင္းေတာမွာ ဖြားျမင္ေတာ္မူခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းခုလတ္မွာ ဖြားျမင္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းက မယ္ေတာ္မာယာဟာ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ သုေဒၶါဓနမင္းႀကီးရွိရာ ကပိလဝတ္ျပည္မွာေနရင္း ဘုရားအေလာင္းေတာ္ကို ပဋိသေႏၶရွိလာတဲ့အခါ မိဘေနရပ္ျဖစ္တဲ့ ေဒဝဒဟကို ျပန္ၿပီး မီးဖြားခ်င္တဲ့အတြက္ မင္းတရားႀကီးကို အႀကိမ္ႀကိမ္ေတာင္းပန္ၿပီး ေဒဝဒဟကို အျပန္ လမ္းခရီး လုဗၺိနီဥယ်ာဥ္မွာ အေလာင္းေတာ္ျဖစ္ကို ေမြးဖြားသန္႔စင္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ (လုဗၺိနီဥယ်ာဥ္က နီေပါႏိုင္ငံအတြင္းမွာမို႔ စစ္ကိုင္းသူ သြားဖို႔ အခြင့္မသာခဲ့တဲ့ အတြက္ ဘုရားရွင္ ဖြားေတာ္မူရာ အင္ၾကင္းေတာကို စိတ္ကူးနဲ႔ပဲမွန္းၾကည့္ၾကပါေတာ့ေနာ္။)

ဘုရားပြင့္ေတာ္မူရာ ေနရာ (သံေဝဇနိယေလးဌာန၊အဝိဇဟိတ ေလးဌာန)
ဒီေနရာကေတာ့ ဘုရားေလးဆူလံုးပြင့္ေတာ္မူခဲ့တဲ့ ေနရာျဖစ္ပါတယ္။ ဗုဒၶဂါယာလို႔ ေခၚတာ ဒီေနရာကို ျဖစ္ပါတယ္။ ၿမိဳ႕နာမည္ကိုက ဗုဒၶဂါယာလို႔ ေပးထားတာပါ။
ဒီပံုကေတာ့ ဘုရားပြင့္ေတာ္မူရာမွာရွိတဲ့ မဟာေဗာဓိေက်ာင္းေတာ္ပါ။
မဟာေဗာဓိေက်ာင္းေတာ္ထဲက ဆင္းတုေတာ္ပံုပါ။
(အရမ္းကို သပၸါယ္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံုေတာ့ ဘယ္လိုေနလဲ မသိဘူး)
ပြင့္ေတာ္မူၿပီးတဲ့ ဘုရားရွင္ေတြအားလံုး ဒီေနရာမွာ ပြင့္ၾကတာပါ။ အခုလက္ရွိကေတာ့ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားျဖစ္တဲ့အတြက္ ေဂါတမဘုရားနဲ႔ဆိုင္တဲ့ တျခားေနရာေတြကိုပါ ေဖာ္ျပသြားေပးပါ့မယ္။ အဲဒီေနရာေတြကေတာ့ သတၱဌာနလို႔ အမည္တြင္တဲ့ ေနရာ ခုႏွစ္ခုပါ။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ဟာ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္ေတာ္မူၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ တစ္ေနရာကို ခုႏွစ္ရက္စီနဲ႔ ခုႏွစ္ေနရာ (စုစုေပါင္း ၄၉ ရက္) သီတင္းသံုးခဲ့တဲ့ ေနရာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

ပထမသတၱဟ (ပလႅင္က သတၱဟ)
ဘုရားအျဖစ္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူရာ ပလႅင္
ဒါကေတာ့ ဘုရားအျဖစ္ေရာက္ရာ ေဗာဓိေညာင္ပင္ပါ။
(4th Generation လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ မူရင္း အပင္ႀကီးက မရွိေတာ့ပါဘူးတဲ့)

အားလံုးသိၾကၿပီးတဲ့အတိုင္း ဘုရားအေလာင္းေတာ္ဟာ ဒုကၠရစရိယာ ၆ ႏွစ္တိုင္တိုင္ က်င့္ၿပီးတဲ့အခါ မဇၥ်ိမလမ္းစဥ္ကို ကူးေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္ေတာ္မူမဲ့ ကဆုန္လျပည့္ေန႔မွာေတာ့ သုဇာတာ သတိုးသမီး ကပ္လွဴတဲ့ ဃနာႏို႕ဆြမ္းကို ၄၉ လုတ္တိတိ ဘုန္းေပး၊ ေနရဥၥရာျမစ္ကိုဆင္း၊ ယေန႔ ဘုရားစင္စစ္ ဧကန္ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ေရႊခြက္က ျမစ္ကို ဆန္တက္ပါေစဆိုၿပီး အဓိဌာန္နဲ႔ေမွ်ာ၊ ျမက္ထမ္းသမားလွဴတဲ့ ျမက္ရွစ္ဆုပ္ကို ပလႅင္ျပဳၿပီး၊ က်င့္ႀကံအားထုတ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲလိုနဲ႔ ညဦးယံ (၉နာရီ)မွာ ပုေဗၺနိဝါသနႆႏုသတိဉာဏ္၊ သန္းေခါင္ယံ (၁၂နာရီမွာ) ဒိဗၺစကၡဳဉာဏ္နဲ႕ မိုးေသာက္ယံ (၃နာရီ)မွာ အာသဝကၡယဉာဏ္တို႔ကို ရရွိကာ ဘုရားအျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ ၾကားျဖတ္ၿပီး တစ္ခုေျပာပါရေစ။ ျမန္မာေတြက ကဆုန္လျပည့္ေန႔ကို ဘုရားပြင့္တဲ့ေန႔အျဖစ္ ယူၾကပါတယ္။ ဒီမွာက်ေတာ့ မနက္ ၃ နာရီ အခ်ိန္မွာမွ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္တာမို႔ လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔ကို ယူပါတယ္။ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္ေတာ္ မူၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ အဲဒီေနရာမွာပဲ ခုႏွစ္ရက္တိတိ ထိုင္ေတာ္မူၿပီး ရရွိခဲ့တဲ့ တရားေတာ္မ်ားကို ဆင္ျခင္သံုးသပ္ပါတယ္။ ပထမသတၱဟပါ။ ပထမသတၱဟ (ပလႅင္က သတၱဟ)အတြက္ သူတို႔ထိုးထားတဲ့ စာတမ္းကေတာ့ ဒီလိုပါ။

ဒုတိယသတၱဟ (အနိမိႆ သတၱဟ)
ဒီေနရာကေတာ့ ဘုရားသခင္က ဘုရားျဖစ္ရာ ေဗာဓိေညာင္ပင္ရဲ႕ ေက်းဇူးကို ဆင္ျခင္ ေအာက္ေမ့ၿပီး ေညာင္ပင္ကို မ်က္ေတာင္မခတ္ၾကည့္ၿပီး တစ္ပတ္လံုးလံုး ရပ္ေတာ္မူခဲ့တဲ့ ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္။

တတိယသတၱဟ (စကၤမ သတၱဟ)
တတိယ သတၱဟမွာေတာ့ ဘုရားသခင္ဟာ ေလထဲမွာ စႀကၤန္ၾကြၿပီး တစ္ပတ္လံုးလံုး ေနခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲလို တန္ခိုးနဲ႔ စႀကၤန္ၾကြရျခင္း အေၾကာင္းကေတာ့ နတ္ေတြရဲ႕ သံသယကို ေျဖေဖ်ာက္ဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အေလာင္းေတာ္ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္ေတာ္မူတဲ့အခါမွာ မ်ားစြာေသာ နတ္အေပါင္းတို႔က ေပ်ာ္ရႊင္ဝမ္းေျမာက္စြာနဲ႔ ဘုရားသခင္ရဲ႕ အျပဳအမူ အေနအထိုင္ကို ၾကည္ညိဳစြာ ေစာင့္ၾကည့္ေနခဲ့ ၾကတာပါ။ ဒါေပမဲ့ ဒုတိယ သတၱဟမွာ ဘုရားသခင္ သီတင္းသံုးေတာ္မူတဲ့ အခါမွာေတာ့ နတ္ေတြမွာ သံသယတစ္ခု ဝင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါက ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ေညာင္ပင္ကို မ်က္ေတာင္မခတ္ ၾကည့္ေနခဲ့တဲ့ ကိစၥပါပဲ။ ဘုရားအျဖစ္ကို ေရာက္ရွိေတာ္မူၿပီဆိုလ်က္နဲ႔ ေညာင္ပင္ကို သံေယာဇဥ္မကုန္ဘူး။ ကိေလသာ မစင္ေသးဘူးလို႔ သံသယ ျဖစ္သြားၾကတာပါ။ အဲဒါကို ဘုရားသခင္က သိေတာ္မူတဲ့အတြက္ သံသယ ေျပေပ်ာက္ေအာင္ တတိယသတၱဟမွာ ဒီလိုအေနအထားနဲ႔ သီတင္းသံုးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

စတုတၳသတၱဟ (ရတနာဃရ သတၱဟ)
စတုတၳေျမာက္ေနရာမွာေတာ့ အဘိဓမၼာက်မ္းကို ဆင္ျခင္သံုးသပ္တဲ့ ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်မ္းကို ဆင္ျခင္သံုးသပ္တဲ့ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေရာင္ျခည္ေတာ္ ေျခာက္သြယ္ ကြန္႕ျမဴးေတာ္မူပါတယ္။ အဘိဓမၼာက်မ္း သံုးသပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေရာင္ျခည္ေတာ္ ကြန္႔ျမဴးတယ္လို႔ ေျပာေပမဲ့ ခုႏွစ္က်မ္းရွိတဲ့ အထဲမွာ ေနာက္ဆံုး ပဌာန္းက်မ္းကို သံုးသပ္တဲ့အခ်ိန္မွာမွ ကြန္႕ျမဴးတာလို႔ ေျပာပါတယ္။

ပဥၥမသတၱဟ (အဇပါလ သတၱဟ)
ဒီေနရာကိုေတာ့ ဆိတ္ေက်ာင္းေညာင္ပင္လို႔သိၾကပါတယ္။ ဆိတ္ေက်ာင္းသမားေလးေတြ ေနေနက် ေညာင္ပင္မို႔ပါ။ ဆိတ္ေက်ာင္းသမားေလးေတြက ဘုရားရွင္ကို ဘုရားရွင္မွန္းလဲ မသိၾကပါဘူး။ ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ရေကာင္းမွန္းလဲ မသိခဲ့ၾကပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ပထမဆံုး ဥပသကာျဖစ္ဖို႔ အခြင့္အေရးရွိလ်က္နဲ႔ ျဖစ္ခြင့္ မရခဲ့ရွာပါဘူး။

ဆဌမသတၱဟ (မုႏၥလိႏၱ သတၱဟ)
ဆဌမေျမာက္သီတင္းသံုးတဲ့ ေနရာကေတာ့ မုႏၥလိႏၱာအိုင္ျဖစ္ပါတယ္။ ျမတ္စြာဘုရား သီတင္းသံုးေတာ္မူစဥ္မွာ ေလႀကီးမိုးႀကီးက်လာတဲ့အတြက္ ေရကန္ထဲက နဂါးမင္းထြက္လာၿပီး ဘုရားကို မိုးေလဒဏ္က အကာအကြယ္ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ပံုမွာျမင္ရသလို မဟုတ္ပါဘူးတဲ့။ ဘုရားရွင္ကို အေႏွာင့္အယွက္မေပးဘဲ အေခြကို ေဘးကေန အကာအေနနဲ႔ေခြၿပီး ပါးပ်ဥ္းနဲ႔ မိုးထားေပးတာလို႔ ေျပာပါတယ္။

သတၱမသတၱဟ (ရာဇဂစ သတၱဟ)

ေနာက္ဆံုး သီတင္းသံုးတာကေတာ့ လင္းလြန္းပင္ေအာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၄၉ ရက္ေျမာက္ေန႔မွာ တရားထိုင္ရာက ထတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ တဖုႆနဲ႕ ဗလိက ကုန္သည္ညီေနာင္နဲ႔ ေရာက္ရွိလာပါတယ္။ အရင္ဘဝေဟာင္းက မိခင္ေတာ္ခဲ့ဖူးတဲ့ နတ္သားရဲ႕ လမ္းညႊန္မႈ႕ေၾကာင့္ေရာက္လာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကုန္သည္ညီေနာင္က ဘုရားရွင္ကို ေပါက္ေပါက္ဆုပ္နဲ႔ မုန္႔ၾကြပ္ကပ္လွဴပါတယ္။ သုဇာတာရဲ႕ ဃနာႏို႕ဆြမ္းကို ဘုန္းေပးၿပီးကတည္းက ၄၉ ရက္လံုးလံုး ဆြမ္းဘုန္းမေပးခဲ့တာ အခု အႀကိမ္ဟာ ဘုရားျဖစ္ၿပီး ပထမဆံုး ဘုန္းေပးတဲ့ဆြမ္းျဖစ္ပါတယ္။ ဆြမ္းဘုန္းမေပးခင္မွာ သိၾကားမင္းနဲ႔ ျဗဟၼာမင္း ေရာက္လာၿပီး ၄၉ ရက္လံုးလံုး ဆီး၊ ဝမ္းမသြားခဲ့တာအတြက္ ေဆးဆက္ကပ္တယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ တဖုႆနဲ႕ ဗလိကဟာ ပထမဆံုး ဥပသကာ ႏွစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ျမတ္စြာဘုရားက သူတို႔ကို သရဏဂံု ၂ ပါး ( ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ၊ ဓမၼံ သရဏံ ဂစၦာမိ) တည္ေစခဲ့ပါတယ္။ သံဃာေတာ္မရွိေသးလို႔ သံဃံ သရဏံ ဂစၦာမိ မပါေသးပါဘူး။ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဆံေတာ္ ၈ ဆူကိုလဲ ကိုးကြယ္ဖို႕အတြက္ စြန္႔ႀကဲလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီ ဆံေတာ္ ၈ ဆူထဲက ၄ ဆူကို ျမန္မာႏိုင္ငံက ေရႊတိဂံု ဘုရားမွာ ဌာပနာထားတာ အားလံုး အသိျဖစ္ပါတယ္။

မွတ္ခ်က္။ ။ အရင္က ဖတ္ထားတာေတြရယ္၊ လိုက္ပို႔ေပးတဲ့ အစ္မႀကီး ေျပာျပတာေတြရယ္ ေပါင္းၿပီး မွတ္မိသေလာက္ ျပန္ေရးထားတာပါ။ မွားေနတာ ေတြ႔ရင္လဲ ျပင္ေပးၾကပါ။ က်န္တဲ့ ဌာနေတြကိုလဲ အားရင္ အားသလို ဆက္ေရးပါဦးမယ္။

8 comments:

ႏိုင္းနဒီ May 23, 2008 at 12:05 AM  

သာဓု. သာဓု. သာဓု.

Anonymous May 23, 2008 at 6:01 AM  

စစ္ကိုင္းသူေရ
မေရာက္ဘူးတဲ့ ေဒသကို ဓာတ္ပုံေတြနဲ႔ ေ၀ေ၀ဆာဆာ ေရးထားတာဆိုေတာ့ ဖတ္ရတာ ကိုယ္တိုင္ေရာက္သြားရသလိုပါပဲ။
ေနာက္အပိုင္းေတြလည္း ေမွ်ာ္ေနပါတယ္။
ျမန္မာျပည္ႀကီး ေနေကာင္းပါေစလို႔ေရာ ဆုေတာင္ခဲ့လား။
ဒီစာအတြက္ ေက်းဇူးလည္း အထူးတင္ပါတယ္။

Anonymous May 23, 2008 at 6:41 AM  

စစ္ကိုင္းသူေရ....
ပို့စ္ဖတ္ရတာ ကိုယ္တိုင္ေရာက္သြားသလိုပဲ
ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေရာက္ခဲ့ပံုရတယ္
စိတ္မွန္းနဲ့ပဲ ပို့စ္ဖတ္ရင္း သြားလိုက္တယ္
ေနာင္အခြင့္ရရင္ သြားခ်င္ေသးတယ္
ဓါတ္ပံုေတြလဲ ၾကည့္ရတာ ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းတယ္
အေတာ္ ကုသိုလ္ထူးလို့ သြားရတာ
ေနာက္ပို့စ္လဲ တင္ပါအံုးေနာ္
ေ၀မ်ွေပးတာ ေက်းဇူးတင္တယ္ေနာ္

Anonymous May 23, 2008 at 8:12 AM  

ႏိုင္းနဒီ သာဓုေခၚသြားတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေၾကာင့္ အလင္းေရာင္ကို ထာဝရပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါေစ။
ကိုဇနိ ျမန္မာျပည္အတြက္တင္ ဘယ္ကမလဲ ကိုဇနိတို႔ အတြက္ပါ ဆုေတာင္းေပးခဲ့တယ္။ မသြားခင္က ေျပာသြားတယ္ေလ။ ေမ့သြားၿပီလား။ ၿပီးရင္သာ စစ္ကိုင္းသူဆီမွာ ေက်ာင္းလာအပ္ဖို႔ မေမ့နဲ႕ေနာ။
မဇနိေရ ကုသိုလ္ထူးလို႔ သြားရတာေတာင္ စစ္ကုိင္းသူရဲ႕ ထံုးစံအတိုင္း အလြဲလြဲအေခ်ာ္ေခ်ာ္ေတြ ျဖစ္ခဲ့ပါေသးတယ္။ ေနာက္က်ရင္ ဆက္ေရးပါ့မယ္။

Anonymous May 23, 2008 at 8:24 AM  

စစ္ကိုင္းသူရဲ့ လြဲပံု ေခ်ာ္ပံုေလးေတြ ေျပာျပပါအံုး။
ရသတမ်ိဳးဖတ္ခ်င္ေသးတယ္။
အေရးအသားေကာင္းတဲ့သူဆိုေတာ့ ဖတ္လို႔ေကာင္းမွာပါ

tmn May 23, 2008 at 10:43 AM  

အရင္တုန္းက မာမာေအးဆိုတဲ့သီခ်င္းနားေထာင္ဘူးတယ္…စာအုပ္ေတြထဲမွာရယ္ဖတ္ဘူးတယ္… ေနရာနာမည္ေတြေတာ့ရင္းႏွီးေနသလိုပဲ…အခုေတာ့ ေနရာအမည္ေတြကို ဓာတ္ပံုေတြနဲ႔တကြ ၾကည့္ရေတာ့ ကိုယ္တိုင္ေရာက္သြားသလိုပဲဗ်ိဳ႕… အခြင့္သာရင္ေတာ့ ကိုယ္တုိင္သြားေရာက္ ခ်င္ေသးတယ္ဗ်ာ… ေနာက္တင္မယ့္ ပို႔စ္ကိုလည္း ဖတ္ခ်င္ေသးတယ္ဗ်ိဳ႕…

Anonymous May 23, 2008 at 1:48 PM  

စစ္ကိုင္းသူေရ
ပို႔စ္ေကာင္းေလးတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ေဝမွ်ေပးတာေက်းဇူးပါ။

Anonymous May 23, 2008 at 2:12 PM  

သူငယ္ခ်င္း
အရမ္းေကာင္းတဲ႔ ပို႔စ္ေလးပဲ
ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP