ကြ်န္ေတာ္ဘြဲ႔ရပါ

>> Friday, May 30, 2008

ကုန္ပေဒသာဆိုင္ႀကီးတစ္ဆိုင္မွ ငွားရမ္းျခင္းခံရေသာ လူငယ္တစ္ဦးသည္ အလုပ္စတင္ဝင္ေရာက္ေၾကာင္းသတင္းပို႔သည္။ မန္ေနဂ်ာက လိႈက္လွဲပ်ဴငွာစြာ ၿပံဳးျပလက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ၿပီး တံျမက္စည္းတစ္ေခ်ာင္းေပးသည္။
“မင္းရဲ႕ ပထမဆံုးအလုပ္က ဆိုင္အႏွံ႔ တံျမက္စည္းလွည္းဖို႔ပဲ”
“တံျမက္စည္းလွည္းရေအာင္ ကြ်န္ေတာ္က တကၠသိုလ္ဘြဲ႔ရပါ” ဟု လူငယ္က ဘုဆတ္ဆတ္ျပန္ေျပာသည္။ ထိုအခါ မန္ေနဂ်ာက
“ေၾသာ္ ဝမ္းနည္းပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္မသိလို႔ပါ။ ကြ်န္ေတာ္႔ကို တံျမက္စည္းေပးပါ။ ဘယ္လိုလွည္းရမယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ျပပါ႕မယ္” ဟု ေျပာေလသည္။

2 comments:

Anonymous May 30, 2008 at 10:32 AM  

ဟား ဟား အေတာ္လည္တဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ပဲဗ်ာ

tmn May 30, 2008 at 3:10 PM  

ကိုျဖဴက သူ႔အေတြ႔အၾကံုေလးကို ေရးထားတာ.... :P

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP