ငါရယ္၊ နင္ရယ္၊ သူရယ္၊ ၿပီးေတာ့ တယ္လီဖုန္းေလးရယ္

>> Monday, January 28, 2008


ဒီဇာတ္လမ္းျဖစ္ပ်က္လာပံုအားလံုးရဲ႕ အရင္းခံရာကေတာ့ ရာဆင္ရဲ႕ မဂၤလာပြဲကစတယ္လို႕ေျပာရမယ္ထင္တယ္။
- ငါတို႔မွာအရင္ကေတာ့ အေပါင္းအေဖာ္ရယ္လို႔ ငါးေယာက္ေပါ့ကြာ - ဖီးရူးစ္က သူ႔ရဲ႕ဆုေတာင္းစကားကိုဆက္တယ္။
- ငါရယ္၊ ကီးမား၊ မူရပ္၊ ရာဆင္နဲ႔ ဆယ္ျမဴ။ ငါတို႔သူငယ္ခ်င္းေတြ တကယ့္ကို ခံတပ္တစ္ခုလို စုစုစည္းစည္းနဲ႔၊ ေဖးေဖးမမေနခဲ႔ၾကတယ္။ ကဲ အားလံုးပဲ ငါတို႔ဇနီးေတြကို ခ်စ္ႏိုင္ၾကပါေစကြာ။ - သူ႔ဆုေတာင္းစကားဆံုးေတာ့ အားလံုးက ဝိုင္းရီၾကတယ္။

- ဒီေန႔ေတာ့ ငါတို႔ရဲ႕ေရာင္းရင္းႀကီး ရာဆင္ကို လက္လႊတ္ရေတာ့မယ္ေပါ့ကြာ။ ရာဆင္နဲ႔ဖာရီဒါေရ မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ဘဝမွာ ေအာင္ျမင္ႏိုင္ပါေစကြာ။ ခုဆက္ၿပီးေတာ့ ငါ႔ရဲ႕ေနာက္တစ္ခြက္ကိုေတာ့ ငါတို႔ငါးေယာက္တည္းက ေနာက္ဆံုးက်န္ေနတဲ႔ လူပ်ိဳႀကီးဆယ္ျမဴအတြက္ ေသာက္ခ်င္တယ္။ ငါတို႔ရဲ႕ အရြယ္ေကာင္းဆဲလူပ်ိဳႀကီးအတြက္လဲ ဝိုင္းစဥ္းစားၾကရေအာင္လား။
အားလံုးက ကြ်န္ေတာ့္ဖက္လွည့္လာၾကတယ္။
- ကဲဘယ္လိုလဲ ဆင္ျမဴ၊ ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ မင္းရဲ႕မဂၤလာေဆာင္မွာ ငါတို႔ေသာက္ရမွာလဲကြ။
- လိုပါေသးတယ္ကြာ။
- ဟ ဘာေၾကာင့္လဲကြ။
- သူက သူနဲ႔အသင့္ေတာ္ဆံုး သတို႔သမီးေလာင္းကိုရွာမေတြ႔ေသးလုိ႔ေနမွာေပါ့ကြာ။ - ဖီးရူးစ္က ဝင္ေထာက္တယ္။
- တကယ္ပဲလားကြာ၊ ဒါဆိုရင္လဲ ဆင္ျမဴရဲ႕သတို႔သမီးေလာင္းကို ငါတို႔ဝိုင္းရွာေပးလိုက္ၾကမယ္ေလ။
- ေဟးေနၾကဦး၊ ငါစဥ္းစားမိတာတစ္ခုရိွတယ္၊ ဆင္ျမဴရဲ႕သတို႔သမီးကို ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုနဲ႔ရွာၾကမယ္။
- သိပ္ေကာင္းတဲ႔အႀကံပဲ - ကြ်န္ေတာ္က ဝင္ေထာက္ခံေပးလိုက္တယ္။
- ဒါဆိုရင္လဲ နံပါတ္ေျပာၾကေလကြာ။
- တစ္ေယာက္ထဲကေနေရြးေပးတာမ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္ ဖုန္းနံပါတ္ကို တစ္ေယာက္တစ္လံုးဆီေျပာၾကမယ္ကြာ။
- သိပ္ေကာင္းတာေပါ့ကြာ - ဖီးရူးစ္က သေဘာတူလိုက္တယ္ - ႏွစ္ကြာ။
ကြ်န္ေတာ္က နံပါတ္ႏွစ္ကိုႏိွပ္လိုက္တယ္။
- ကိုး - ဖီးရူးစ္ရဲ႕အမ်ိဳးသမီးကေအာ္တယ္။
- သံုည - ကီးမားကသူ႔နံပါတ္ကိုေအာ္ၿပီးတဲ႔ေနာက္ သူ႔မိန္းမဖက္လွည့္ၿပီး
- ကဲ မင္းအလွည့္။
- အိုေကေလ၊ ကြ်န္မကေတာ့ ေလး။
- ငါး - မူရပ္ကေအာ္တယ္။
အားလံုးကဝိုင္းရီၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ ဖုန္းကို အသာျပန္ခ်ထားလိုက္တယ္။
အဲဒီေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုးလဲ ကိုယ့္အိမ္ကို ကိုယ္စီကိုယ္ငွျပန္လာခဲ႔ၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဘာေၾကာင့္ရယ္မသိ၊ အထီးက်န္ေနသလိုခံစားေနရတယ္။ လူသြားလူလာရွင္းၿပီး ေျခာက္ကပ္ေနတဲ႔ လမ္းေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း အၾကာႀကီးေလွ်ာက္သြားေနမိတယ္။ ဒီလိုေလွ်ာက္သြားေနတုန္း ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းထဲမွာ ေစာေစာက စၾကေနာက္ၾကတုန္းက ဖုန္းနံပါတ္ေလးက ေပၚလာတယ္။ အနီးဆံုးမွာရိိွတဲ႔ ဖုန္းရံုေလးဆီသြားၿပီး ၂-၉၀-၄၅ ဆိုတဲ႔နံပါတ္ေလးကို ႏွိပ္လိုက္တယ္။
ဖုန္းေခၚေနတာကိုအၾကာႀကီးေစာင့္ၿပီးတဲ႔ေနာက္ ဖုန္းခြက္ဆီကေန အမ်ိဳးသမီးသံၾကားလိုက္ရတယ္။
- နားေထာင္ေနပါတယ္။
- ဟဲလို မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ။
- မဂၤလာပါရွင္.. ဘယ္သူပါလဲ။
- ကြ်န္ေတာ္ပါ.. မိတ္ဆက္ခ်င္လို႔ပါ။
တစ္ဖက္က အသံကတည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္နဲ႔
- မိတ္ဆက္ဖို႔အတြက္ အေတာ္ေနာက္က်ေနၿပီလို႔ရွင္မထင္ဘူးလား။
- ေနာက္မက်ေသးပါဘူးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ခုပဲ ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းရဲ႕မဂၤလာေဆာင္ကျပန္လာတာပါ။ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြထဲက ေနာက္ဆံုးလူပ်ိဳလက္က်န္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေပါ့ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ သူ႕အသုဘကိုလိုက္ပို႔လိုက္ရတယ္လို႔ ခံစားေနမိတယ္။
- ဟုတ္ပါၿပီ၊ ဒါနဲ႔ ကြ်န္မဖုန္းနံပါတ္ကို ရွင္ဘယ္လိုလုပ္သိလဲ။
- သာမာန္ရိုးစင္းတဲ႔ တိုက္ဆိုင္မႈတစ္ခုပါပဲဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာေပၚလာတဲ႔ ပထမဆံုးနံပါတ္ကို ႏိွပ္လိုက္တာပါပဲ။
- ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတဲ႔အႀကံပါပဲလား။
- ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားနဲ႔ေတြ႔လို႔ရႏိုင္ပမလားခင္ဗ်ာ။
- အဲဒီကိစၥကေတာ့ ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္တာပဲ။ ခုကို အေတာ္ေနာက္က်ေနၿပီေလရွင္။ ရွင္လုပ္ရမွာက အိမ္ကိုတန္းျပန္ၿပီး အိပ္ေရးဝေအာင္အိပ္လိုက္ေတာ့။ ေနာက္ေန႔အိပ္ရာကႏိုးလာရင္ အားလံုးအဆင္ေျပသြားလိမ့္မယ္။ ဟုတ္ၿပီေနာ္.. ေနာက္မွေတြ႕ၾကေသးတာေပါ့။
- ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကခင္ဗ်ားကိုေတြ႔ခ်င္ေနတယ္ေလ။ အနည္းဆံုးေတာ့ ခင္ဗ်ားနဲ႔စကားေျပာခ်င္တယ္။
- ရွင္ ကြ်န္မဖုန္းနံပါတ္ကိုသိေနၿပီပဲ၊ အကယ္၍ ရွင္စကားေျပာခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္မဆီကို ဖုန္းဆက္ႏိုင္ပါတယ္။
- ခင္ဗ်ားတကယ္ေျပာတာလား။
- တကယ္ပါ၊ ကဲ ေကာင္းေသာညပါရွင္။
- ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားဆီကို နက္ျဖန္ဖုန္းဆက္မယ္ေနာ္။
ဒီလုပ္ရပ္က အေတာ္ေၾကာင္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာေတာ့ အထီးက်န္ေနတဲ့စိတ္မ်ိဳးမရိွေတာ့ပဲ ကြ်န္ေတာ့္မွာ တစ္ေယာက္ေယာက္ရိွေနၿပီဆိုတဲ႔ ေႏြးေထြးတဲ့ခံစားခ်က္ေလးတစ္ခု အစားထိုးဝင္ေရာက္လာပါေတာ့တယ္။
- ဟယ္လို၊ မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္ပါ။
- မဂၤလာပါရွင္၊ ခုေျပာေနတာဘယ္သူပါလဲ။
- ခင္ဗ်ားေမ့သြားၿပီလား၊ မွတ္မိၿပီလား၊ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားဆီ ဖုန္းဆက္ဖူးတယ္ေလ။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာပဲေလ။
- ရွင္ဖုန္းဆက္လိုက္တာေကာင္းပါတယ္၊ ကြ်န္မဒီေန႔ဝမ္းနည္းေနရတယ္။ ကြ်န္မရဲ႕ေရဒီယိုေလး ပ်က္ဆီးသြားတယ္ေလ။
- ခင္ဗ်ားက အၿမဲေနာက္က်မွ အိပ္ေလ့ရိွတယ္လား။
- ဟုတ္တယ္၊ ကြ်န္မက ညနက္တဲ႔အထိ ေရဒီယိုနားေထာင္ေနၾကေလ။ ဒီေန႔ေတာ့ ေရဒီယိုကလဲ ပ်က္ေတာ့ ဘာလုပ္လို႔ဘာကိုင္ရမွန္းကို မသိေတာ့ပါဘူးရွင္။ ကြ်န္မကို တစ္ခုခုေျပာပါဦး။
အစပိုင္းမွာေတာ့ ဟိုေရာက္ဒီေရာက္ ေျပာရင္း၊ ေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝရဲ႕အဆင္မေျပမႈေတြ ဒုကၡေတြကို ကြ်န္ေတာ္မသိတဲ႔လူတစ္ေယာက္ကို ေျပာျပေနမိေတာ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္အလုပ္မွာအဆင္မေျပတဲ့အေၾကာင္းေတြ၊ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ စကားအေပါက္အလမ္းမတည့္တာေတြ၊ ကြ်န္ေတာ့္ဆရာကိုမႀကိဳက္တဲ႔အေၾကာင္းေတြ စသျဖင့္ေပါ့။ ေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သတိျပန္ဝင္လာၿပီး သူမကို အျမန္ႏႈတ္ဆက္လို႔ ဖုန္းခ်လိုက္တယ္။
အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့လဲ အကယ္၍မ်ား တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ဒီအေၾကာင္းေတြေျပာျပမိရင္ ယံုမွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ေတြးေနမိတယ္။ တကယ့္တကယ္မွာေတာ့ ကိုယ္လံုးဝမသိတဲ႔လူတစ္ေယာက္နဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕အတြင္းေရးေတြကို တစ္လံုးမက်န္ ေျပာျပေဆြးေႏြးျဖစ္ေနတာေလ။ သူမက တကယ္ပဲ ေရဒီယိုကို ညနက္တဲ႔အထိနားေထာင္ေလ့ရိွပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ညတိုင္းပဲ သူမဆီကို ဖုန္းဆက္ျဖစ္တယ္။ ေနာက္က်မွဆက္တာကလဲ အစဥ္အလာတစ္ခုလိုျဖစ္လာခဲ႔တယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူမနာမည္က “မယ္ဒီနာ” ဆိုတာရယ္၊ တစ္ေယာက္တည္းေနတယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူမမွာ မီးခိုးေရာင္မ်က္လံုးတစ္စံုနဲ႔ ဖိနပ္အရြယ္အစားက သံုးဆယ့္ငါးဆိုတာကို သိလာရတယ္။
- ဘယ္ေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ႕ၾကမလဲဟင္။
- ေတြ႔ဖို႔လိုလို႔လားရွင္ - သူမကေျပာတယ္ - ဒီတိုင္းလဲ ကြ်န္မတို႔အတြက္အဆင္ေျပေနတာပဲေလ။ ရွင္ေတာ့မသိဘူး၊ ကြ်န္မဘဝမွာေတာ့ ရွင့္ဆီကဖုန္းျမည္သံေတြက တကယ့္ကိုအေရးႀကီးပါတယ္ရွင္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ဖုန္းကိုေစာင့္ေနရတဲ႔ အခ်ိန္ေတြ၊ အဲဒီလူနဲ႔ စကားေျပာေနရတဲ႔အခ်ိန္ေတြမွာ ကြ်န္မအရမ္းၾကည္ႏူးရပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အဲဒီလူကို ကြ်န္မလံုးဝမသိဘူး၊ တစ္ခါမွလဲမျမင္ဖူးဘူး၊ အဆံုးစြန္ ဘယ္လိုပံုလဲဆိုတာကိုေတာင္ ကြ်န္မစိတ္ကူးၾကည့္လို႔မရဘူး။ ရွင့္အလုပ္ကအေၾကာင္းေတြပဲ ေျပာၾကတာပိုေကာင္းမယ္ေလ။ အားလံုးအဆင္ေျပရဲ႕လား။
- ကြ်န္ေတာ္အလုပ္ေျပာင္းစာတင္ထားတယ္။
- ရွင္ကဘယ္ကိုေျပာင္းမလို႔လဲ။
- ခုထိေတာ့ မသိေသးပါဘူး။ ခင္ဗ်ားက ဘယ္လိုအႀကံေပးခ်င္လို႔လဲ။
သူမက ကြ်န္ေတာ့္အေမးကို ျပန္မေျဖပါဘူး။
ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္စု ႏွစ္သစ္ကူးညမွာ ဖီးရူးစ္အိမ္မွာ ဆံုျဖစ္ၾကျပန္ပါတယ္။ ညဆယ့္ႏွစ္နာရီထိုးတယ္ဆိုရင္ပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ေပြ႔ဖက္ၾက၊ နမ္းရိႈက္ၾကတယ္။ အျပန္အလွန္ဆုေတာင္းေပးၾကတယ္။ ဖီးရူးစ္ကေျပာတယ္၊ ဒီႏွစ္ကေတာ့ ဆယ္ျမဴရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲက်င္းပမယ့္ႏွစ္ျဖစ္လိမ့္မယ္တဲ႔။
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ေကာ္ရစ္ဒါဖက္ ထြက္လာခဲ႕တယ္။ သူမဆီဖုန္းဆက္ၿပီး ဖုန္းကိုင္ဖို႔ အၾကာႀကီးေစာင့္ေနရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပန္ထူးသံမၾကားရပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ထပ္ခါတလဲလဲဆက္တယ္။ ညတစ္နာရီေရာက္ေတာ့ ထပ္ဆက္တယ္၊ သူမကို ေမာ္စကိုစံေတာ္ခ်ိန္နဲ႔ ႏွစ္သစ္ဆုေတာင္းေျပာမယ္ဆိုၿပီးေတာ႔ေပါ့။ ေနာက္ထပ္တစ္နာရီၾကာေတာ့ ပရပ္စံေတာ္ခ်ိန္နဲ႔ ဆုေတာင္းဖို႔ထပ္ဆက္တယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေနာက္တစ္နာရီ… ဘယ္စံေတာ္ခ်ိန္မွန္းေတာင္မသိေတာ့ပါဘူး။ မနက္ေျခာက္နာရီခြဲေလာက္ ကြ်န္ေတာ္လမ္းေပၚကေနဖုန္းဆက္ေတာ့မွ သူမအသံကိုၾကားလိုက္ရတယ္။
- အတၱလန္တိတ္စံေတာ္ခ်ိန္နဲ႔ မင္းကိုႏႈတ္ခြန္းဆက္သပါတယ္။ ႏွစ္သစ္မွာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။
သူမကသိပ္နားလည္ပံုမေပၚပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ကလဲ သူ႕ကိုရွင္းျပမေနေတာ့ဘူး။
- အိုး ရွင္ကိုး။ ကြ်န္မခုပဲ ျပန္ေရာက္တာ။
- သိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားကို တစ္ညလံုးဖုန္းေခၚေနတာ။
- ကြ်န္မသူငယ္ခ်င္းဆီေရာက္ေနတာေလ။
- ဒါကသိပ္အေရးမႀကီးပါဘူး - ကြ်န္ေတာ္ကေျပာလိုက္တယ္။
- ခုလိုႏွစ္သစ္ကူးမွာ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားကို အေရးအႀကီးဆံုးတစ္ခုေျပာခ်င္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားကို အရမ္းခ်စ္တယ္ဗ်ာ။
- ဟားဟား ဘုရားေရ - သူမကရီတယ္။ - ႏွစ္သစ္ကူး ပထမဆံုးအခ်ိန္ရဲ႕ ႏွစ္လိုဖြယ္ေကာင္းတဲ႔ အံ႔ၾသမႈပါလား။
- ကြ်န္ေတာ္သိပါတယ္၊ ဒါဟာသဘာဝမက်ဘူး၊ မိုက္မဲမႈဆိုတာ။ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားကို တစ္ခါမွလဲမျမင္ဖူးဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ခင္ဗ်ားမရိွရင္ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝရပ္တည္ႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္မထင္ဘူး။
- ကြ်န္မရဲ႕ဖုန္းသာမရိွခဲ႔ရင္ - သူမကေျပာတယ္ - ဒီစကားလံုးေတြဟာ သာမာန္စိတ္လႈပ္ရွားမႈကလာတယ္ဆိုတာကို သိပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ နားေထာင္ရတာကိုေတာ့ ကြ်န္မႏွစ္သက္မိပါတယ္။
- ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားကို ေတြ႔ခြင္႔ရႏိုင္မွာလဲဗ်ာ။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ခင္ဗ်ားေျပာတာမွန္ပါတယ္။ ဒါဟာတကယ့္ကိုျပည္စံုတဲ႔ ခ်စ္ျခင္းပံုစံတစ္ခုပါပဲ။ တယ္လီဖုန္းလိုင္းေလးကေနေပါ့၊ အရမ္းလွပတဲ႔ ဆက္သြယ္မႈတစ္ခုပါပဲ။
- ဒါေပမယ့္ တစ္ဖက္သတ္ဆက္သြယ္မႈတစ္ခုပါေနာ္ - သူမကေျပာတယ္။ - ကြ်န္မဆိုလိုတာက ရွင္ကကြ်န္မဆီကိုဖုန္းဆက္ႏိုင္တယ္ေလ၊ ကြ်န္မကေတာ့ မဆက္ႏိုင္ဘူးေပါ့။
- ခင္ဗ်ားဘယ္မွာေနတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုေျပာျပပါလား၊ ခုခ်က္ျခင္းေရာက္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္လာခဲ႔မယ္ေလ။
- ေတာင္းပန္ပါတယ္ရွင္ - သူမကေျပာတယ္၊ သူ႕အသံေတြထဲမွာ စိုးရြံ႕မႈေတြပါေနတယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ခံစားမိပါတယ္။ - ဒီလိုမ်ိဳးေတာင္းဆိုမႈေတြကို လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဆီက ကြ်န္မၾကားခဲ႔ၿပီးပါၿပီ။ တကယ္လို႔ ရွင္အဲလိုမ်ိဳးေတာင္းဆိုေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္မတို႔ရဲ႕ဆက္ဆံေရးကို ကြ်န္မျဖတ္ေတာက္ရလိမ့္မယ္။ - သူမက ခဏနားၿပီးမွ ဆက္ေျပာတယ္။ - ကြ်န္မလဲရွင့္ကို အရမ္းတြယ္တာမိေနပါၿပီ။ အဲဒီစကားလံုးကို ကြ်န္မေယာက်္ားေသၿပီးတဲ႔ေနာက္ပိုင္း ရွင့္ကိုအရင္ဆံုးေျပာတာပါပဲ။
ဇန္နဝါရီလ သံုးရက္ေန႔မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္အလုပ္သစ္ကို စဝင္တယ္။ ရံုးအဝင္ဝမွာ ရံုးဝန္ထမ္းေတြရဲ႕လိပ္စာေတြ၊ ဖုန္းနံပါတ္ေတြခ်ိတ္ဆြဲထားတာကို သတိျပဳမိလိုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ အမႈမဲ႔အမွတ္မဲ႔ ဖုန္းနံပါတ္ေတြကို မ်က္စိကစားရင္း၊ တစ္ေနရာကိုေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္လံုးေတြရပ္သြားတယ္။ ကိုယ္နဲ႔လံုးဝရင္းႏွီးမႈမရိွတဲ့လူေတြၾကားထဲမွာ ကိုယ့္မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ကိုေတြ႔လိုက္ရသလိုပဲ ကြ်န္ေတာ္အရမ္းအံ့ၾသသြားမိတယ္။
- ဒီတစ္ေယာက္က ဘယ္သူလဲ - ကြ်န္ေတာ္က အတြင္းေရးမွဴးမေလးကို ေမးၾကည့္လိုက္တယ္။
- သူက လက္ႏွိပ္စက္စာေရးမေလးပါ။
ကြ်န္ေတာ္က ျပဴတင္းေပါက္ကေန ေလွကားေပၚကဆင္းလာတဲ႔ လက္ႏွိပ္စက္စာေရးမေလးကို လွမ္းၾကည့္ေနမိတယ္။ ေသခ်ာတာေပါ့၊ သူမမွာ မီးခိုးေရာင္မ်က္ဝန္းတစ္စံုရိွတယ္ေလ။ သူမရဲ႕ ေဒါက္ဖိနပ္သံ တေဒါက္ေဒါက္ကိုနားစြင့္ရင္းက၊ အဲဒီေဒါက္ဖိနပ္ဆိုက္က သံုးဆယ့္ငါးျဖစ္ရမယ္ဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ္တန္းသိလိုက္တယ္။
အျဖစ္အပ်က္ကေတာ့ တကယ့္ကို ပံုျပင္ထဲကလိုပါပဲ။ ကံၾကမၼာက ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို အျပင္ေလာကရဲ႕တစ္ေနရာမွာ ဆံုေပးလိုက္တယ္ေလ။ ဒီအေၾကာင္းေတြကို သူမကေတာ့ မသိေသးပါဘူး။
ညဖက္ေရာက္ေတာ့ သူမဆီကြ်န္ေတာ္ ဖုန္းေခၚျဖစ္တယ္။
- မဂၤလာပါဗ်ာ - ကြ်န္ေတာ္ခင္ဗ်ားဆီကို လြန္ခဲ႔တဲ႔ႏွစ္နာရီတုန္းက ဖုန္းေခၚေသးတယ္။
- ကြ်န္မသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆီေရာက္ေနတာ။ ကြ်န္မအလုပ္အရမ္းရႈပ္ေနတယ္ေလ၊ အဲဒါနဲ႔သူ႔ဆီမွာ သြားလုပ္ေနတာ။
- ဘာေတြမ်ား ဒီေလာက္ေတာင္ရႈပ္ေနရတာလဲဗ်။
- မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူးရွင္၊ ရံုးကအလုပ္ေတြက အိမ္အထိပါလာတယ္ေလ။ ကြ်န္မတို႔ရံုးရဲ႕ လူႀကီးအသစ္က ခိုင္းလိုက္တာေတြေပါ့။ ဒီေန႔ ကြ်န္မတို႒ာနကို ႒ာနမွဴးအသစ္ေရာက္တယ္ေလ။
- သူကဘယ္လိုလူမ်ိဳးလဲဗ်။ - ကြ်န္ေတာ္က ရီခ်င္စိတ္ကို ထိမ္းခ်ဳပ္ရင္းေမးလိုက္တယ္။
- ဒီလိုပါပဲ၊ ကြ်န္မေတာ့ သူ႔ကိုမႀကိဳက္ပါဘူး။ ၾကည့္ရတာ ေနာက္တိေနာက္ေတာက္နဲ႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ႀကိမ္ပဲေတြ႔ရေသးတာဆိုေတာ့ ခန္႔မွန္းဖို႔ခက္ပါေသးတယ္။
ကြ်န္ေတာ္အရမ္းအံ့ၾသသြားမိတယ္။ အဲလိုမ်ိဳးေျပာျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းထဲမွာ ေတြးထင္မထားမိဘူးေလ။
- ဘယ္လိုလဲ ရွင္ေရာအဆင္ေျပရဲ႕လား။ အလုပ္သစ္ကိုေျပာင္းၿပီးသြားၿပီလား။
ကြ်န္ေတာ္႔အေတြးထဲမွာေတာ့ သူမကို လွည့္စားဖို႔စိတ္ကူးလံုးဝမရိွပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ အတြင္းဖက္မသိစိတ္ကေန အေတြးတစ္ခုဝင္လာၿပီး သူမကိုေျပာလိုက္တယ္။
- မေျပာင္းေသးပါဘူး၊ ခင္ဗ်ားသိလား ကြ်န္ေတာ္အရင္အလုပ္မွာပဲ ဆက္လံုးဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။
မနက္ေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ”မယ္ဒီနာ”ကိုေတြ႔တယ္။ ကြ်န္ေတာ္က အရမ္းကိုဂရုတစိုက္ေနတယ္၊ အရမ္းကိုသေဘာေကာင္းျပေနတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အဲလိုေျပာင္းလဲသြားတာ သူမသတိထားမိလားဆိုတာကို အရမ္းသိခ်င္ေနမိတယ္။
အဲဒီအေၾကာင္းကိုသိဖို႔ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဖုန္းထဲမွာေတြ႕ၾကတဲ႔အခ်ိန္ေလးေရာက္ေအာင္ ေစာင့္ရမွာေပါ့ေလ။
- ကြ်န္မရွင့္ကိုေျပာသားပဲ၊ လူတစ္ေယာက္ကို တစ္ခါေတြ႔ဖူးရံုနဲ႔ ေကာင္းမေကာင္းဆံုးျဖတ္လို႔မရဘူးဆိုတာေလ။ ကြ်န္မတို႔႒ာနမွဴးက အရမ္းကိုသေဘာေကာင္းၿပီး၊ ခင္ဖို႔ေကာင္းမယ့္ပံုပါပဲ။
- ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ ခင္ဗ်ားကိုမနာလိုျဖစ္လာၿပီေနာ္ - ကြ်န္ေတာ္က စလိုက္တယ္။
ကစားကြက္ကေတာ့ အဲဒီလိုစခဲ႔တာေပါ့။ ခုခ်ိန္မွေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လိုမွ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ။ အေျခအေနေတြအားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္ပဲဖန္တီးခဲ႔တာမို႕လား။
အလုပ္မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ္မဟုတ္တဲ႔ တျခားသူတစ္ေယာက္ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနတယ္။ သေဘာေကာင္းတယ္၊ ဒါေပမယ့္ လြယ္လြယ္နဲ႔မလိုက္ေလ်ာတတ္တဲ႔ပံုစံမ်ိဳးေပါ့။ သူမကလဲ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ဖုန္းေျပာတိုင္း ကြ်န္ေတာ္႔အေၾကာင္းေတြကို ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ႔ပံုစံအတိုင္း ျပန္ျပန္ေျပာျပတယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕လႈပ္ရွားမႈေတြ၊ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြကအစေပါ့။
တကယ့္ကိုအံ့ၾသစရာေကာင္းတဲ႔အရာတစ္ခုပါပဲ။ စိတ္ခံစားမႈေတြကလဲေရာေထြးေနေလရဲ႕။ ”ဆယ္ျမဴရယ္ ဟာလီလိုဗိခ်္” ဆိုတဲ႔လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ”မယ္ဒီနာ”ရဲ႕ ညပိုင္းအခ်ိန္ေတြကို မနာလိုျဖစ္တယ္။ ညဖက္ဖုန္းေျပာၾကတဲ႔အခ်ိန္ေရာက္ရင္ေတာ့ အဆက္မျပတ္ေျပာျပေနတဲ႔ သူမရဲ႕ ”ဆယ္ျမဴရယ္”ဆိုတဲ႔ ရံုးကလူအေၾကာင္းေတြက ကြ်န္ေတာ္တျဖစ္လဲ ”ရူးစ္တမ္” ကို လာလာကလိတယ္။
- ”ခင္ဗ်ားနဲ႔ကြ်န္ေတာ္နဲ႔”ေျပာေနၾကတာတစ္မ်ိဳးပဲ၊ ”နင္နဲ႔ငါနဲ႔”ေျပာၾကမယ္ေလ - တစ္ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္ကေျပာျပတယ္။ - ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ ရင္းႏွီးလာတာလဲ ၾကာၿပီမို႔လား။
- အိုေကေလ၊ ဒါဆိုလဲ အဲလိုပဲေျပာၾကတာေပါ့။ - သူမက ခ်က္ျခင္းဆိုသလိုပဲ သေဘာတူလိုက္တာ ဖုန္းထဲကေန ၾကားလိုက္ရတယ္။
- သိပ္ေကာင္းတာေပါ့၊ ေကာင္းေသာညပါ။ - ကြ်န္ေတာ္က ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လို ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔ ဖုန္းခ်လိုက္တယ္။ ဒီလိုဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔သူနဲ႔က ညပိုင္းဖုန္းေျပာၾကတဲ႔အခ်ိန္မွာေတာ့ ”နင္ နဲ႔ ငါ” ေပါ့။ ရံုးေရာက္ရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ပြား ဟိုလူနဲ႔ ”ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္” ေပါ့။
ဒီလိုနဲ႔ ”ငါ” ဆိုတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ”နင္” ဆိုတဲ႔ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ ”သူူ” ဆိုတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကိုယ္ပြားကို မနာလိုျဖစ္ေနမိတယ္။
- ငါ့အထင္ေတာ့ နင္က ဟိုလူ႔ကို သေဘာက်ေနပံုပဲ။
- နင္က ဘယ္ကေနဘယ္လိုသိေနရတာလဲ - သူမက ပါးနပ္စြာနဲ႔ျပန္ေျပာတယ္။ - သူက ငါ့ကိုသေဘာက်ဦးမွပါဟာ။
ကြ်န္ေတာ္က မနာလိုျဖစ္စြာနဲ႔ ဖုန္းခ်ပစ္လိုက္တယ္။ ရက္အေတာ္ၾကာေအာင္လဲ သူမဆီဖုန္းမဆက္ဘဲေနလိုက္တယ္။
ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕သူမအေပၚမႏွစ္ၿမိဳ႕မႈကို သူမတစ္ေယာက္တည္းသတိထားမိတာမဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔သူ ေကာ္ရစ္ဒါမွာလမ္းေလွ်ာက္ေနခိုက္ ရံုးဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ကေရာက္လာၿပီး
- သိပ္လဲ ႀကိဳးစားမေနနဲ႔ဦးေလ - သူက ရီရီေမာေမာနဲ႔ေနာက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့သူမမ်က္လံုးေတြကို တည့္တည့္ၾကည့္ရင္း - ႀကိဳးစားခဲ႔ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ျဖစ္မလာဘူးေလ။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ သံုးေယာက္လံုး တစ္ၿပိဳင္တည္းရီလိုက္ၾကတယ္။
ေနာက္ေန႔မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ၾကတယ္။ ရုပ္ရွင္က ေလသူရဲေတြအေၾကာင္းပါ။ ”မယ္ဒီနာ”က ရုပ္ရွင္ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ အရမ္းဝမ္နည္းလာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အျပန္မွာ ကားလမ္းေဘးက လမ္းေလးအတိုင္း လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ၾကေတာ့ သူမက သူမေယာက်္ားအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို အားလံုးေျပာျပတယ္။ သူမေယာက်္ားကလဲ ေလသူရဲတစ္ဦးပါ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ညအေမွာင္ေကာင္းကင္ေပၚက ဟိုဒီေျပးလႊားေနၾကတဲ႔ အစက္အေျပာက္ေလးေတြကို ေငးေမာေနၾကတယ္။
- သူ႔ကိုအဲဒီမွာ ျမွဳပ္ႏွံထားတာေပါ့။ မုဆိုးမေတြအားလံုးကေတာ့ သုသာန္ကိုသြားၾကတယ္။ ကြ်န္မကေတာ့ ေကာင္းကင္ျပင္ႀကီးကိုပဲ ေမာ့ေမာ့ၾကည့္ရတာေပါ့။
ကြ်န္ေတာ္က သူ႔မ်က္ႏွာေပၚက မ်က္ရည္ေတြကို လက္နဲ႔အသာသုတ္ေပးလုိက္တယ္၊ ေနာက္ေတာ့ ရုတ္တရက္ သူမကိုနမ္းဖို႔ႀကိဳးစားလိုက္တယ္။
- မလုပ္ပါနဲ႔၊ အဲလိုမလုပ္ပါနဲ႔ - သူမကေျပာတယ္၊ အဲလိုေျပာရင္းကပဲ သူမရဲ႕ျငင္းဆိုတဲ႔အသံ တျဖည္းျဖည္းတိုးညွင္းေပ်ာက္ကြယ္သြားတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ခံစားလိုက္ရတယ္။
- ေဟး နားေထာင္ပါဦး ငါ႔ရဲ႕အလိမၼာတုန္းရယ္၊ ငါနင္နဲ႔ အေရးႀကီးတဲ႔ကိစၥတစ္ခု တိုင္ပင္စရာရိွတယ္။ တစ္ခုေတာ့ ႀကိဳးေတာင္းပန္ထားမယ္ေနာ္။ ငါစကားေျပာလို႔ၿပီးတဲ႔အထိ နင္စိတ္မဆိုးဘဲနဲ႔ နားေထာင္ေပးပါေနာ္။
သူမအဲဒီစကားကိုေျပာလာဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ေစာင့္ေနခဲ႔တာ သံုးရက္ေတာင္ရိွေနပါၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္ခန္႔မွန္းထားခဲ႔တာလဲ သံုးရက္ေတာင္လြန္လာၿပီေလ။ ဘာျဖစ္လို႔မ်ား ဒီအေၾကာင္းကိုေျပာဖို႔ သူမေမ့ေလ်ာ့ေနတာပါလိမ့္။
- ဟုတ္ၿပီေနာ္၊ ေအးေဆးနားေထာင္ေနာ္။
- ေျပာမွာသာေျပာပါ၊ ငါ့ကို စိတ္မရွည္ေအာင္လုပ္မေနပါနဲ႔။
- ေအးပါ။ လြန္ခဲ႔တဲ႔သံုးရက္က ဆယ္ျမဴက ငါ့ကိုလက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းတယ္။ နင္ဘယ္လိုျဖစ္သြားတာလဲ။ အံ့ၾသမႈေၾကာင့္လဲက်မသြားပါဘူးေနာ္။
- ဟင့္အင္း - ကြ်န္ေတာ္ကျပန္ေျပာလိုက္တယ္။ - နင္ကေရာ သူ႔ကို ဘာျပန္ေျဖလိုက္လဲ။
- ခုထိေတာ့ ငါဘာမွျပန္မေျပာရေသးဘူး။ နင္နဲ႔အဲဒီအေၾကာင္းေဆြးေႏြးခ်င္တာေလဟာ။
- ဘာမွျပန္ေျဖမေနနဲ႔ - ကြ်န္ေတာ္ကေျပာလိုက္တယ္။ အံ့ၾသဖို႔အေကာင္းဆံုးက အဲဒီစကားက ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲကလာတဲ႔အတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ေျပာလိုက္တာပါ။ - နင္ဘယ္သူ႔ကိုမွ လက္မထပ္ရဘူး၊ ဒါမွမဟုတ္ နင္ငါ့ကိုပဲ လက္ထပ္ပါ။ ငါနင့္ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ တယ္လီဖုန္းထဲကေန လက္ထပ္လို႔ရရင္ ဘယ္ေလာက္မ်ားေကာင္းလိုက္ေလမလဲေနာ္။
- ငါ႔ကိုနင္နားလည္ေပးပါဟာ - သူမကေလးေလးနက္နက္နဲ႔ စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ျပန္ေျပာတယ္။ - နင္တို႔ေယာက်္ားေတြက တစ္ေယာက္တည္းေနရတဲ႔ဘဝရဲ႕အထီးက်န္မႈေတြကို မၾကခဏဆိုသလိုပဲ ေျပာၾကတယ္။ တကယ္တမ္းေတာ့ အဲဒါကရီစရာႀကီးပါ။ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္တည္းေနရတဲ႔ အထီးက်န္တဲ႔ဘဝကို နင္တို႔ေတြ ဘယ္ေတာ့မွ စာနာနားလည္ေပးႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး။ ညသန္းေခါင္ယံမွာလန္႔ႏိုးလာၿပီး၊ နင့္ရဲ႕ပတ္ပတ္လည္မွာ နံရံေတြပဲရိွတယ္ဆိုတဲ႔ဘဝကို နင္စဥ္းစားၾကည့္စမ္းပါဟာ…ၿပီးေတာ့ေလ…
ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လိုစကားမ်ိဳးေတြနဲ႔ သူမကိုျပန္ေျပာရမွာလဲ။ သူမက တိတ္ဆိတ္သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ္နားလည္သြားပါတယ္။ ဘယ္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ၊ ရူးစ္တမ္ဆိုတဲ႔ကြ်န္ေတာ္၊ ဒါမွမဟုတ္ ဆယ္ျမဴဆိုတဲ႔ကြ်န္ေတာ္၊ ဘယ္သူမွ ေသဆံုးသြားၿပီျဖစ္တဲ႔ သူ႔ေယာက်္ားရဲ႕ၿပိဳင္ဖက္ျဖစ္လာေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာကိုေပါ့။
ညေနပိုင္း အလုပ္ဆင္းေတာ့ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ကို သူ႔အိမ္ကို အလည္ေခၚပါတယ္။ ေရဒီယိုေလး၊ ထိုင္ရတာသက္ေတာင့္သက္သာရိွလွတဲ႔ ကုလားထိုင္ေလးရယ္၊ မီးအိမ္ေလးရယ္၊ အရာအားလံုးက ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကူးထဲမွာ ျမင္ေယာင္ၾကည့္ခဲ႔ဖူးတဲ႔ သူမရဲ႕အခန္းေလးအတိုင္းပါပဲ။
ကြ်န္ေတာ္သူမကို နမ္းတဲ႔အခါမွာေတာ့ အစပိုင္းမွာ နာက်င္စြာ၊ ေနာက္ပိုင္းမွာခ်ိဳၿမိန္စြာ သူမႏိုးထလာခဲ႔ၿပီဆိုတာကို ကြ်န္ေတာ္ခံစားမိလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ရုတ္တရက္ဆိုသလို သူမကကြ်န္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲက ရုန္းထြက္ရင္း တစ္ခုခုကို အာရံုစိုက္နားေထာင္ေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ေလယာဥ္ပ်ံသြားတဲ႔အသံမ်ားၾကားရေလမလားဆိုၿပီး ေစာင့္နားေထာင္ေနပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘာေလယာဥ္မွာမရိွပါဘူး။
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နားလည္သြားလိုက္ပါတယ္။ သူမက တယ္လီဖုန္းဆီကအသံကို နားစြင့္ေနတာကိုး။ ဒီအခ်ိန္က ”သူ” ဆိုတဲ႔လူတစ္ေယာက္ ဖုန္းဆက္ေနက်အခ်ိန္ေလ။
သူဆိုတာကလည္း ”ကြ်န္ေတာ္” ပါပဲ။
”သူ”ဆိုတဲ႔လူတစ္ေယာက္ ”သူမ”ဆီကို ဘယ္ေသာအခါမွ ဖုန္းဆက္ေတာ့မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္သိေနေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ့ တယ္လီဖုန္းေလးမ်ားအသံျမည္လာဦးမလားဆိုတာ သံသယဝင္ေနမိပါေသးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လဲ အဲဒီအသံေလးကို ေမွ်ာ္ေနမိတယ္ေလ။ ၿပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာလဲ တယ္လီဖုန္းေလးျမည္လာပါေစခ်င္ေနမိပါတယ္။
တယ္လီဖုန္းေလးကေတာ့ ၿငိမ္သက္လ်က္…..။ ။
(အက္ဇ္ဘာဂ်န္လူမ်ိဳး စာေရးဆရာ ”အာနား”၏ ဝတၳဳတိုေလးကို ဘာသာျပန္ပါသည္။)

1 comments:

ThinkingHoney March 10, 2008 at 6:59 PM  

အရမ္းေကာင္းတဲ႔ ဘာသာျပန္လက္ရာေလးပါဗ်ိဳ႕

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP