ခြ်ဲျခင္း အႏုပညာ
>> Saturday, August 23, 2008
အေခ်းလစ္
မို႔ကင္
အျမစ္ႀကီးခ်ား။
ဘာစာေတြပါလိမ့္လို႔ ေတြးေနလား။ ခ်စ္သူေတြ ေျပာျဖစ္ၾကတဲ့ စကားလိမ္ေတြပါ။ ခ်စ္ၾကလြန္းေတာ့ ပုံမွန္ေျပာရတာနဲ႔ အဆင္မေျပပါဘူး။ စကားေတြပါလိမ္ေကာက္ ခြ်ဲျပစ္ေျပာမွ အရသာေတြက ပိုရွိကုန္ၾကေတာ့တာကလား။
အဓိပၸါယ္ကေတာ့
အခ်စ္ေလး
မင့္ကို
အမ်ားႀကီးခ်စ္။ -လို႔ ေျပာတာပါ။
ဘာတဲ့လဲ ေယာက္က်ားေလးေတြက မိန္းကေလးေတြကို ငုံမတတ္ခ်စ္ၾကေတာ့ ေခၚလိုက္ပုံက "ေမာင့္ခ်စ္တုံးေလး"၊ "အသည္းေက်ာ္ေလး"ဆိုၿပီး ေခၚလိုက္ၾကတာ၊ အဲဒီနားေလတင္ ရပ္မသြားပါဘူး အရွိန္ေတြပါသြားၿပီး "အဆုတ္ေက်ာ္ေလး"လို႔ပါ ေခၚကုန္ေတာ့တာ။ ခ်စ္လိုက္ၾကတာ အရပ္ထဲ အသားေၾကာ္ လိုက္ေရာင္းေနသလားေတာင္ ထင္ရတယ္။ "အခ်ဳန္းတစ္"၊ "အေသာ္က်ဲ"၊ "ခ်ယ္တစ္"ဆိုတာေတြလည္း ရွိပါေသးတယ္။ မိန္းကေလးလုပ္သူကလည္း အဲသလိုေလးေတြ ေျပာတာကိုၾကားရရင္ "ခစ္ ခစ္ ခစ္" ဆိုၿပီး ရယ္ကာ သေဘာေတြ က်ေနၾကေတာ့တာပါ။
စကားလိမ္ေတြ ေျပာေတာ့ က်ေနာ္ ဗီြဒီယိုထဲက ျမင္ကြင္းတခုကို သြြားသတိရမိတယ္။ ပင္လယ္ကမ္းေျခ အုန္းပင္ေတြၾကားမွာ မင္းသမီးကို လူရႊင္ေတာ္ တေယာက္က ရည္းစားစကား လိုက္ေျပာတာပါ။ မင္းသမီးက လမ္းေလွ်ာက္လာတာကို လူရႊင္ေတာ္မ်က္ႏွာ႐ူးက ေနာက္ ျပန္ႀကီး လမ္းေလွ်ာက္ရင္း မင္းသမီးကို ရည္းစားစကားေျပာတာ။
"ပင္လယ္ႀကီးက က်ယ္တယ္၊ ဒျမက လုတယ္၊ က်ယ္လု …"
"ဟာ မဟုတ္ေသးပါဘူး"
"ပင္လယ္ႀကီးက က်ယ္တယ္၊ ဒျမက လုတယ္၊ က်ယ္လု …" နဲ႔ ထပ္လုပ္ေနရင္းက ေနာက္ျပန္ေလွ်ာက္ရင္း အုန္းပင္ကို ဝင္တိုက္မိကာမွ "ပင္လယ္ႀကီးက က်ယ္တယ္၊ ဒျမက တိုက္တယ္၊ က်ယ္တိုက္… ႀကိဳက္တယ္" နဲ႔ လဲေနရာက ကုန္းၿပီးထေတာ့ မင္းသမီးက မရွိေတာ့ပါဘူး။
ခြ်ဲတယ္ဆိုတာ တကယ္က ခ်စ္သူေတြခ်င္း ၾကားမွာမွ ရွိတာမဟုတ္ပါဘူး။ ေမာင္ႏွမ အခ်င္းခ်င္းေတြ ၾကားထဲမွာသာမက၊ သား၊ သမီးနဲ႔ မိဘေတြၾကားမွာလည္း ရွိပါတယ္။ အဲ ေနာက္ဆုံး အေဖနဲ႔ အေမၾကားမွာလည္းရွိသလို၊ အေဖ၊အေမနဲ႔ အဖိုး၊ အဖြားၾကားလည္း ရွိတာပါပဲ။ ခြ်ဲတာကလည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးေပၚ မူတည္ၿပီး ခြ်ဲပုံျခင္းေတြကလည္း မတူၾကပါဘူး။ ခြဲ်ရတာလည္း ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းသလို၊ အခြ်ဲခံရတာလည္း ေပ်ာ္စရာပါ။ (မတူတဲ့ မူကြဲေတြ ရွိႏိုင္ပါတယ္။)
က်ေနာ့္အဖြားက အသက္(၆၀)နားနီး က်ေနာ့္ အေဖကို "သား" လို႔ ေခၚၿပီး အေဖ့နာမည္ကို "ဖိုး"တပ္ ေခၚတာပါ။ အင္းေပါ့ေလ သူ႔သားဆိုေတာ့လည္း အသက္ေတြ ဘယ္ေလာက္ႀကီးႀကီး သူ႔အတြက္က က်ေနာ့္အေဖက ကေလးျဖစ္ေနမွာကိုး။ ဒါလည္း ခြ်ဲတဲတဲေလး ေခၚတာတမ်ိဳးလို႔ က်ေနာ္ကေတာ့ ထင္တယ္။ အဖြားက မ်က္စိအေတာ္ေလး မႈန္ပါတယ္။ တရက္ အဖြားက သူ႔အိမ္ေရွ႕မွာ မတ္တပ္ေလးရပ္ေနတာ၊ က်ေနာ့္ အေဖက အဖြားအိမ္ ေရာက္လာေတာ့၊ အဖြားေရွ႕ သြားၿပီး မတ္တပ္ရပ္ပါတယ္။ အဖြားကလည္း ဘာမွ မေျပာပါဘူး။ အေဖက "အေမ က်ေနာ္လာတာကို မျမင္ဘူးလား" ဆိုေတာ့ အဖြားက " ျမင္သားပဲ၊ မင္းကမွ ငါ့ကို ႏႈတ္မဆတ္တာ"တဲ့။ အဖြားက သူ႔သားကို ခြ်ဲတာေနမွာေပါ့။
ေျပာရင္းနဲ႔ က်ေနာ္သတိရမိတာ တခုရွိပါတယ္။ မဇနိပါ။ သူ ရန္ကုန္ကေန နယ္ေျပာင္းေတာ့ ပစၥည္းေတြကို နယ္ပို႔ဖို႔ အေဝးေျပးကားဂိတ္ကို သြားပို႔ရပါတယ္။ တကၠစီကို ငွားၿပီး ပစၥည္းေတြ တင္ရပါတယ္။ ပစၥည္းေတြကမ်ား၊ တကၠစီက တစီးတည္းလည္း ျဖစ္ေနေတာ့ သူမမွာ ထိုင္ရတာ အဆင္မေျပဘဲ ေျခေထာက္တစ္ဖက္ ေခါက္ေနတာပါ။ အေဝးေျပးကားဝင္းကို ေရာက္ေတာ့ သူမက တကၠစီေပၚကဆင္း၊ ေျခေထာက္နာေနေတာ့ က်ေနာ့္ကို လွမ္းၿပီး ငိုသံေလးနဲ႔ "အီး အိ ေျခေထာက္နာတယ္"ဆိုၿပီး မ်က္ရည္ေလးတစမ္းစမ္းနဲ႔ ေျပာတာပါ။ က်ေနာ္ကလည္း ပစၥည္းေတြတင္ရ၊ ခ်ရတာနဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနေတာ့ သူ႔ကို "ေအး..ေအး.. ပစၥည္းေတြ ခ်ၿပီး တန္ဆာ လုပ္လိုက္ဦးမယ္ေနာ္။ ေနာက္မွ ငိုေနာ္။" လို႔ ေျပာေတာ့ သူမကလည္း ထြက္လာတဲ့ မ်က္ရည္ေလးကို အသာသုတ္ "အင္း" ဆိုၿပီး က်ေနာ္ အလုပ္ၿပီးသည္အထိ ေစာင့္ရွာပါတယ္။ သူမက ေျခေထာက္နာလို႔ ခြ်ဲခ်င္တာကို က်ေနာ္အလုပ္႐ႈပ္ေနေတာ့ အလုိက္တသိနဲ႔ ခြ်ဲခ်ိန္ေျပာင္းေပးပါတယ္။ အားလုံးလုပ္ကိုင္ၿပီးၿပီဆိုမွ ေျခေထာက္နာတာကို အစျပန္ေဖာ္ၿပီး၊ တအီးအီးလုပ္၊ မ်က္ရည္ေလး စမ္းစမ္းနဲ႔ ျပန္ခြ်ဲရတာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ ခြ်ဲျခင္း အႏုပညာကို တတ္ဖို႔ လိုပါတယ္လို႔ ေျပာတာပါ။
တခါတေလက်လည္း ခြ်ဲတယ္ဆိုတာ ခြ်ဲလိုသူက သူခြဲ်ခ်င္တဲ့သူကို မလႈပ္သာ မရွားသာ အေျခအေနထဲကို ေရာက္ေအာင္လုပ္ၿပီး ခြ်ဲတာပါ။ ျမင္သာေအာင္ ဥပမာေပးရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ ဇာတ္လိုက္ေက်ာ္ မဇနိနဲ႔ပဲ ေပးရမွာပါပဲ။ ႏွစ္ေယာက္သား လမ္းေလွ်ာက္ရင္း တန္းလန္းနဲ႔ ေလွ်ာက္ေနတဲ့ လမ္းမေပၚမွာ လူထူထူရွိရင္ သူမက ဇာတ္လမ္းစတာပါ။ သူ႔ကို လမ္းမေပၚမွာ ေပြ႕ခ်ီရပါမယ္တဲ့။ သူက တိုးတိုးေလး လာေျပာတာပါ။ ဒြတ္ခနဲ႔ လွလွေတြ႕ေတာ့တာပါပဲ။ "ဟဲ့ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ဒီေနရာႀကီးမွာ ခ်ီလို႔ရမွာလဲ" ဆိုေတာ့လည္း "မသိဘူး အခ်ီခံခ်င္တာပဲ သိတာတဲ့"။ က်ေနာ္က တကယ္ေပြ႕ခ်ီမယ့္ ဟန္လုပ္ရင္လည္း သူပဲ ေရွ႕ဆုံးက ထြက္ေျပးမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကလည္း လမ္းမႀကီးေပၚမွာ "ေအး..ေအး.." ဆိုၿပီး ေပြ႕ခ်ီမယ့္ဟန္ကလည္း မလုပ္ရဲပါဘူး။ ဒီေတာ့ သူက အခြ်ဲႏိုင္ ႏိုင္သြားပါတယ္။ သူ႔ကို မခ်စ္ပါဘူး၊ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး အေျပာခံရေတာ့တာပါပဲ။ အဲသလို မဟုတ္ရပါဘူး၊ ဒီလိုႀကီးက အဆင္မွ မေျပတာကို၊ ဘာညာ ဘာညာ ျပန္ေျဖရွင္းရတာပါပဲ။ စိတ္ေတာ့ ညစ္ရသလို ရွိေပမယ့္ အဲသလို အခြ်ဲခံရတာလည္း ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းပါတယ္။
က်ေနာ္ ခြ်ဲတာကေတာ့ တမ်ိဳးပါ။ နည္းနည္းေတာ့ မေကာင္းပါဘူး။ ဂ်ဴးေရးတဲ့ "က်မခ်စ္ေသာ ေယာက္်ားမ်ား" ဝတၳဳတိုထဲက အမ်ိဳးသမီးရဲ႕ ေယာကၡထီးကို အားက်တာမ်ိဳးပါ။ အဲဒီ ေယာကၡထီး အဖိုးႀကီးက အရက္ေသာက္ေပမယ့္ မူးၿပီး မရမ္းကား၊ မဆိုးပါဘူးတဲ့။ အရက္မူးေနတုန္း သူ႔အဖြားႀကီးကို ခြ်ဲတာမ်ား ဒီလိုပါ။ ငါ့မွာ အရက္ေသာက္ရတာ မဝပါဘူးကြယ္ဆိုၿပီး မူးမူးနဲ႔ ငိုၿပီး ခြ်ဲတာမ်ိဳးပါ။ (အမွတ္မွားရင္လည္း သည္းခံၾကပါ။) က်ေနာ္လည္း မႏၱေလးကေန ရန္ကုန္ကို ရထားစီးၿပီးသြားၾကတုန္းက သူငယ္ခ်င္း ေယာက္်ားေလးေတြ၊ မိန္းကေလးေတြရွိေပမယ့္၊ မူးေနတာႀကီးနဲ႔ မဇနိလက္ကို ကိုင္ၿပီး၊ သူ႔ေဘးမွာ ဇာတ္ႀကီးက်ိဳးက်ေနတာပါ။ သူလည္း အဲဒီအထုတ္ႀကီးကို ဘယ္သြားပို႔ရမွန္းမသိေတာ့ ၿငိမ္ၿပီး ထုိင္ေနရတာပါပဲ။ ကိုယ္ကလည္း အမူးပါးေပပဲ။ ကိုယ့္ကို ႏွင္မထုတ္မယ့္ သူ႔နားကိုပဲ သြားေနတာေပါ့။ အဲသလိုပါ။ ေဟ့ ဆာေကးေသာက္ခ်င္တယ္ဆိုေတာ့လည္း သူမက ဆာေကးရတာပါပဲ။ က်ေနာ္က မူးေနရင္ မုန္းစရာမေကာင္းဘဲ ပိုၿပီးေတာင္ ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္လို႔ သူမစိတ္ထဲမွာ သိေနပါတယ္။ (ဟီးဟီး က်ေနာ့္ စိတ္ထဲ ထင္တာ ေျပာတာ။ တကယ္က ဟုတ္ေလာက္ဘူးရယ္။)
ေနာက္ခြ်ဲနည္းတမ်ိဳးက ေငါက္ခြ်ဲပါ။ ဘဝမွာက ခ်ိဳ၊ ခ်ဥ္၊ ငံ၊ စပ္၊ ဖန္၊ ခါး အရသာစုံမွ ပိုေပ်ာ္စရာ ေကာင္းတာမဟုတ္လား။ အသုတ္စုံစားတာေတာင္ အရသာစုံစုံ စားခ်င္တာေလ။ ဒီေတာ့ အေငါက္အရသာေလးလည္း ပါရင္ ဘဝမွာ ပိုျပည့္စုံမွာေပါ့ေနာ။ အျခားလူေတြ သေဘာတူခ်င္မွ တူပါလိမ့္မယ္။ တစ္ေယာက္ ေငါက္ခြ်ဲ ခြ်ဲေနရင္ က်န္တစ္ေယာက္က ေၾကာက္ခ်င္ေယာင္ခြ်ဲ ခြ်ဲရပါတယ္။ "အေပးအယူ လြန္ၾကည္ျဖဴ" ဆိုတာ ႏွစ္ကိုယ္တူ ဘဝမွာ အလြန္အေရးႀကီးတာပါ။ တစ္ေယာက္က ေငါက္ေနရင္ တစ္ေယာက္က အသာေလးေနေပးရမယ္။ ႏွစ္ဖက္တင္းရင္ ျပတ္သြားမယ္ေလ။ ေငါက္တယ္ဆိုတာက ေငါက္ရၿပီးေရာ မေငါက္ရပါဘူး။ ဆိုလိုတာက "နင္ကေလ တျပားေလာက္ေတာင္ မတန္္ေအာင္ အသုံးမက်တာပါလား" ဆိုရင္ အေငါက္ခံရတဲ့သူကလည္း ဘယ္မွာ ခံႏိုင္မလဲ။ ညင္ညင္သာသာ စကားလုံးေလးေတြ သုံးရမွာေပါ့။ "ဟဲ့ အခ်ိဳးေလးရဲ႕ အဲဒါမ်ိဳးက မလုပ္ရဘူးေလကြာ" ဆိုရင္ က်န္တစ္ေယာက္ကလည္း "ဟုတ္ကဲ့ မသိလို႔ပါရွင့္" ဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ အဆင္ေျပသလဲ။
ခြ်ဲတယ္ဆိုတာကလည္း အႏုပညာတရပ္ပါ။ အေျခအေန၊ အခ်ိန္အခါ၊ ေနရာေဒသကို နားလည္ရသလို အေပးအယူဆိုတာရယ္၊ ခြ်ဲျခင္း အျပင္းအေပ်ာ့၊ အဖိအေဖာ့ စတာေတြကို သိၿပီး တတ္ကြ်မ္းရပါတယ္။ ဘယ္အခ်ိန္ပဲေနေန၊ သူက ဘာေတြပဲ ျဖစ္ေနျဖစ္ေန ငါခြ်ဲခ်င္ ခြ်ဲလိုက္မွာပဲလို႔ လုပ္လို႔မရပါဘူး။ တစ္ေယာက္ရဲ႕ သိကၡာကို ေစာ္ကားသလို မျဖစ္ေအာင္လည္း ဆင္ျခင္တတ္ရပါတယ္။ အဲ အခ်ိန္အၾကာႀကီးလည္း မခြ်ဲရပါဘူး။ အၿမဲဆြဲထားတဲ့ သားေရကြင္းမ်ားလို ေညာင္းသြားတတ္ပါတယ္။ ထင္ရာျမင္ရာေတြကိုေတာ့ အေတာ္ေလး ေလ်ာက္ေျပာၿပီးသြားပါၿပီ။ ေဘာ္ေဘာ္ေတြလည္း ခြ်ဲျခင္းအႏုပညာကို မွန္မွန္ကန္ကန္အသုံးခ်ၿပီး ဘဝမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ။
16 comments:
တို.ကိုေတာ.သူငယ္ခ်င္းေတြ က ၁၂ ၿကီူးတတ္တယ္လို.ေၿပာၿကတာဘဲ..
(ဟီးဟီး က်ေနာ့္ စိတ္ထဲ ထင္တာ ေျပာတာ။ တကယ္က ဟုတ္ေလာက္ဘူးရယ္။)တဲ့ ကိုဇနိေျပာဟန္ေလးၾကည့္ရတာ အညာကိုေတာင္သတိရ
သြားတယ္။ အညာသားမဟုတ္ရင္လည္း ေဆာတီးေနာ္။ ဒီလိုေပါ့ေလ..မဇနိကိုသတိေတြရ
ေနေတာ့လည္း ခ်ြဲတာေလးေတြ ျပန္ေတြးမိလို ့ေရးမိတာေပါ့။ ဟုတ္တယ္ဟုတ္
"ခစ္ ခစ္ ခစ္" :))
သေဘာေတြက် သြားတယ္။
SMNTL
ကိုဇနိ... ကိုဇနိ... ဒီလိုေတြနဲ႔ မဇနိကလည္း တမ္းတမ္းစြဲေပါ့။
ခြ်ဲျခင္း အႏုပညာ အပိုင္း(၂) ကို ဆက္ေမွ်ာ္ေနပါတယ္....ဟီးဟီး..
ကိုဇနိ ေတာ္တယ္ ၊၊ စိတ္ကူးေလးေကာင္းပါတယ္ ၊၊ တစ္ဦးကို တစ္ဦး ေမတၱာတရား ၊အျပန္အလွန္ နားလည္မွဳ ၊ ေလးစားမွဳေတြနဲ႕ လက္တဲြၾကတာ အေကာင္းဆံုးပါ ၊၊
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ ၊၊
မွတ္သားစရာပဲ ..။
Lecture တက္သြားတယ္..။ Tutorial ေတာ့ မလုပ္ရေသးဘူး..။ အဟဲ။
ခြ်ဲနည္း လာသင္တယ္ဗ်.... ဆရာဇနိ
ခ်ြဲနည္းတတ္ၿပီး
ခြ်ဲစရာလူမ႐ွိလို႔
႐ွာေပးအံုးဗ်......ဟီးးးးး ဟီးးးးးးး
"အေပးအယူ လြန္ၾကည္ျဖဴ" ဆိုတာ ႏွစ္ကိုယ္တူ ဘဝမွာ အလြန္အေရးႀကီးတာပါ။
မွတ္သားသြားပါတယ္။
****************
ဒီစာစုေလးကို ဖတ္ရမွ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရည္းစားမရေသးတဲ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို နားလည္ပါေတာ့တယ္။ ခက္ေနတာက ခၽြဲတာကလည္း အႏုပညာတဲ့ဗ်ာ... အႏုပညာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔က ဘယ္လိုမွအေစးကပ္တာ ဟုတ္ဘူး။
တတ္ႏိုင္ဘူး။ အားကိုးရွာရမွာပဲ။ သင္ေပးလို႔ရရင္ ကိုကိုနိ သင္ေပးေစခ်င္တယ္။ အားကိုးပရေစဗ်ာ။ ေနာ့။
ဆရာနိကေတာ့ လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ၿပီ။ ခြ်ဲျခင္းအႏုပညာေတြအေတာ္ကြ်မ္းေနၿပီပဲ။ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ ရံုးပတီသီးစားခ်င္စိတ္ေပါက္လာၿပီ။ :P
ကုိဇနိေရ.. ရည္းစားပဲျဖစ္ျဖစ္ လင္မယားပဲျဖစ္ျဖစ္ မိသားစု ညီအကုိ ေမာင္ႏွမေတြ အခ်င္းခ်င္း ခၽြဲၾကတာက အမွန္တန္ ခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းပါတယ္.. အဟီး.. အမျမင္ဖူးတာေတာ့ေလ.. ေယာကၤ်ားေလးေတြအခ်င္းခ်င္းကုိ ခၽြဲတာ ျမင္ဖူးတယ္။ ဒီပို႔စ္ရဲ႕ေအာက္မွာ.. caution လုိမ်ိဳးေရးထားေပးရင္ ေကာင္းမယ္ထင္တယ္ေနာ္.. :D :P အလကားစတာပါ။ ခၽြဲတာဆုိလုိ႔ သတိရလုိ႔ ေရးလိုက္မိတာ..
ကုိဇနိတုိ႔ မဇနိတုိ႔အေၾကာင္းေတြ ဖတ္ရတာ ရီလည္းရီရတယ္.. ေပ်ာ္ဖုိ႔လည္းေကာင္းတယ္... မဇနိေရ.. သင္တန္းေလး ေပးပါဦး.. :D :D
အဟမ္း....အဟမ္း........ အဟြတ္!! (ခြၽဲေတြ ၾကပ္ေနလို႕) :D
ခ်စ္တတ္ေသာသူမ်ား ခြၽဲ၏ လို႕ ေျပာရင္ မခြၽဲတတ္တဲ့သူက မခ်စ္တတ္သလို ျဖစ္သြားဦးမယ္။ အခ်စ္ခံခ်င္သူမ်ား ခြၽဲ၏လို႕ ေျပာင္းေျပာလိုက္မယ္။ တို႕ကေတာ့... တို႕ကေတာ့.... ႐ိုး႐ိုးခြၽဲ၊ ေငါက္ခြ်ဲ၊ ေၾကာက္ခြၽဲ အစုံအျပင္ "ရစ္ခြၽဲ"ေတာင္ပါလိုက္ေသးတယ္။ :P
အမခင္ဦးေမေရ က်ေနာ္တို႔က ၂ ေယာက္ေပါင္း ၂၄ ႀကိဳး။
အမယုဝရီ - က်ေနာ္ေရာ မဇနိေရာက အညာသားဗ်။ ခြ်ဲတာေတြကို သတိရလို႔ ျပန္ေရးလိုက္တာ ဟုတ္တယ္ဗ်။
SMNTL - သေဘာေတြက်လို႔ ဝမ္းသာပါတယ္ဗ်ာ။
ကိုအန္ဒီႀကီး - က်ေနာ္လည္း သူမကို တမ္းတမ္းစြဲပါပဲဗ်။ အဟီး
Zza - တတ္တာအကုန္ေရးလိုက္ေတာ့ ၂- ေရးစရာ ကုန္သြားေပါ့။ ေနာက္ ထပ္ေပၚလာရင္ေတာ့ ေရးဦးမယ္။
ကိုႀကီးဝီ - အၿမဲလာဖတ္လို႔ ေက်းဇူးပါဗ်ာ။ ကြန္မန္႔ေလးအတြက္ေရာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ရႊန္းမီေရ - လက္ေတြ႔ေလးပါတြဲလိုက္ေနာ္။
Heartmuseum - မေတြ႔တာေတာင္ၾကာေပါ့။ ခြ်ဲစရာလူမရွိရင္ အေမ့ကို ျပန္ခြ်ဲ။ အေမနဲ႔ေလ့က်င့္ရင္း ေကာင္မေလးရွာ။
ကို VBT - သူက က်ေနာ့္ဆရာကိုး။ လူေနာက္ႀကီး။ တပည့္ျပန္လာလုပ္ခ်င္ေနတယ္။
ေမာင္ျဖဴေရ - ခင္ဗ်ားလည္း က်ေနာ့္နီးနီးပါဗ်ာ။ ခြ်ဲတာကို ေျပာတာေနာ္။
အမႀကီး ႏုစံေရ - ေယာက္်ားေလးအခ်င္းခ်င္း ခြ်ဲတာကို ေရးဖို႔ေမ့သြားတာ။ ဟိ ဟိ။ အမေျပာမွ ဒါလည္းရွိတာ ဟုတ္သားပဲနဲ႔ သတိရတာ။
ျမရြက္ေဝ ပိုၿပီး ဆရာက်တယ္ေနာ္.. ရစ္ခြဲ်တဲ့။
အားလုံးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ကိုဇနိ...မန္းတေလးကေန ရန္ကုန္ကိုဆင္းေတာ့ မဇနိကို သြားျပီးရစ္ေနတယ္ထင္တာ.... အခုမွပဲသိရေတာ့တယ္...ခြ်ဲေနတာကိုးဗ်.... :P
ကိုဇနိ..ေနာက္ေန႔လာခဲ့မယ္။
ခၽြဲျခင္း အႏုပညာေလး သင္ေပးပါ..
အဲဒီ ပညာေလးေတြပါ သင္ေပးပါေနာ္…အကို
က်မက လူေတြရဲ႕ အျပဳအမူေတြကို စိတ္၀င္စားေတာ႔ ဒီစာစုေလး ဖတ္ရတာ သိပ္သေဘာက်ပါတယ္။ ေတြးတတ္ေရးတတ္သူမ်ားလက္ထဲေရာက္ရင္ အေၾကာင္းအရာအားလံုး လွပသြားတာပဲကိုး။
Post a Comment